Scroll Top

Uspješna primjena aplikacije „Građanska patrola“ u Palama

DSC_4293


Od drudge polovine juna u Palama se primjenjuje mobilna aplikacija „Građanska patrola“. Apliakcija “Građanska patrola” predstavlja moderan i funkcionalan koncept građanske ažurnosti prilagođen tehnologijama 21. vijeka. Prijava komunalnih i drugih problema koje je potrebno sanirati predstavlja glavnu svrhu ove aplikacije, a podrazumijeva probleme kao što su: oštećenja javnih i zelenih površina, neispravna javna rasvjeta, neispravna saobraćajna signalizacija, nepropisno parkiranje, otpad (divlje deponije), začepljeni slivnici, oštećenja parkovske opreme, oštećenja na (lokalnim) putevima, problemi sa vodovodom i kanalizacijom, sa toplanom/grijanjem, i mnogi drugi.

Do sada, aplikaciju je preuzelo preko 100 građana putem Google Play Store platforme, a uskoro će aplikacija biti dostupna i korisnicima iOS uređaja. Pozivamo sve građane Pala da preuzmu aplikaciju, te da njenim aktivnim korištenjem doprinesu ovoj društveno korisnoj priči.

Za prvo pola godine evidentirane su 83 prijave, od čega je 31 riješena, 2 arhivirane, a trenutno ih je čak 50 aktivno. Na osnovu postojećih kategorija pristiglo je 20 prijava iz oblasti puteva i ulica, 17 o nepropisnom odlaganju otpada, 10 o problemima u saobraćaju i nepropisnom parkiranju, dok je o javnim zelenim površinama pristiglo 7 prijava. Po pitanju vodovoda i kanalizacije pristiglo je 6 prijava, 5 prijava je pristiglo po pitanju problema sa rasvjetom, dok je za održavanje stambenih zgrada pristiglo čak 4 prijave.  Za probleme sa toplanom i grijanjem pristigle su 2 prijave, a za buku i uznemiravanje javnog mira pristigla je samo jedna prijava putem aplikacije “Građanska patrola”.

Korisnici prilikom korištenja aplikacije ne ostavljaju tragove ličnih podataka i sve prijave problema su u potpunosti anonimne. Aplikacija je u potpunosti besplatna za upotrebu, a možete je preuzeti putem Play Store platforme za Android i uskoro putem App Store platforme za iOS uređaje.
Građanska patrola u Palama predstavlja samo je jedan od mnogih koraka ka realizaciji zacrtanih ciljeva i digitalnoj transformaciji javne uprave. Pomenutom apliakcijom, građani su u mogućnosti da pomnije prate rad Gradske uprave.

Aplikaciju prilagođenu Palama donira DVC Solutions kroz projekt “Pametni gradovi ka digitalnoj transformaciji gradova u BiH”, a koji se realizuje kroz razvojno partnerstvo sa kompanijama Lanaco d.o.o, DVC Solutions d.o.o. u okviru develoPPP. de programa koji implementira Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) u ime Saveznog ministarstva za ekonomsku suradnju/saradnju i razvoj SR Njemačke (BMZ), u saradnji sa udruženjem Bit Alijansa.